اینوستونومی
تحلیل تکنیکال روز

تحلیل تکنیکال AVAX

۹ فروردین ۱۴۰۳

نمودار آواکس را در تایم‌فریم روزانه مشاهده می‌کنید.قیمت بعد از ایجاد اسپایک در یک کانال صعودی در حال حرکت است که محدوده مقاومت ۷۰ دلار سد راه قیمت شده است. ناحیه حمایت ۴۵ تا ۵۰ دلار اولین جایی است که قیمت را نگه داشته و می‌تواند خریداران زیادی را همراه کند. همچنان تا حفظ کانال صعودی رسم شده، رشد قیمت می تواند ادامه دار باشد و تارگت‌های ۷۰ دلار، ۸۰ دلار و ۱۰۰ دلار را در میان مدت ببیند. همچنین سقف تاریخی آواکس در محدوده ۱۴۶ دلار قرار دارد که رفتار خریداران و فروشندگان در این ناحیه ادامه روند یا بازگشت قیمت را مشخص خواهد کرد. لازم به ذکر است حمایت‌ استاتیک ۳۵ تا ۴۰ دلار که خارج از حمایت داینامیک واقع شده است برای جمع‌آوری نقدینگی و رشد بیشتر قیمت حائز اهمیت بوده و باید مدنظر قرار گیرد.


۲۲ اسفند ۱۴۰۲

نمودار آواکس در تایم‌فریم روزانه همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم به محدوده مقاومت ۵۰ تا ۵۳ دلار رسیده و به همین دلیل اصلاح عمیقی را تجربه کرده است. درحال حاضر قیمت دوباره به این مقاومت برگشته است که در صورت شکستن و تثبیت روی این ناحیه در تایم روزانه و ۴ساعته، انتظار افزایش قیمت تا محدوده مقاومت بعدی در نواحی ۶۴ تا ۷۰ دلار در گام اول و ناحیه ۱۰۰ تا ۱۱۰ دلار برای ادامه مسیر را خواهیم داشت. اما درصورت شکست ناقص و ناتوانی عبور از این مقاومت، کاهش قیمت تا محدوده‌های حمایتی ۳۰ تا ۳۳ دلار و ۲۲ تا ۲۵ دلار دور از انتظار نخواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به مومنتوم صعودی قیمت، درصورت دیدن ضعف در فروشنده‌ها از نواحی کف‌های مینور خریدار خواهیم بود.


۳۰ دی ۱۴۰۲

نمودار آواکس در تایم فریم ۴ساعته پس از نزدیک شدن به مقاومت اصلی خود همراه با سایر آلت‌کوین ها وارد فاز اصلاح شده و به ناحیه حمایت مهم خود در محدوده ۳۱ تا ۳۳ دلار رسیده است. با آنالیز رفتار خریداران و فروشندگان در گذشته نمودار، با رسیدن قیمت به این ناحیه تقاضا شکل گرفته است و اکنون باید ببینیم قیمت در تست این منطقه به چه صورت عمل خواهد کرد.

انتظار داریم با توجه به مومنتوم بلندمدت صعودی قیمت، افزایش قیمتی تا محدوده‌های ۴۰ دلار و پس از آن ۵۰ تا ۵۲ دلار را داشته باشیم، که در صورت شکسته شدن این نواحی، محدوده ۷۰ دلار مقصد بعدی قیمت خواهد بود. همچنین حمایت‌های مهم بعدی در نواحی ۲۸ دلار و ۲۴.۵ دلار قرار دارد که در صورت رسیدن قیمت به آنها با گرفتن تاییدیه می‌توان اقدام به خرید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا